هفته‌های آخر به‌یادماندنی لیگ برتر

شنبه 9 مرداد 1400
17:35
Carroll

در فصل قبل ، تیمی که هفته گذشته در صدر قرار گرفت معمولاً قهرمان لیگ می شد ، اما چند معجزه به یاد ماندنی نشان می دهد که هر اتفاقی که در روز آخر رخ دهد می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. آنچه باید در دو بازی همزمان در روز جمعه اتفاق بیفتد. به …

هفته‌های آخر به‌یادماندنی لیگ برتر https://moonnews.ir/هفته‌های-آخر-به‌یادماندنی-لیگ-برتر/ ماه نیوز Thu, 29 Jul 2021 13:26:54 0000 عمومی https://moonnews.ir/هفته‌های-آخر-به‌یادماندنی-لیگ-برتر/ در فصل قبل ، تیمی که هفته گذشته در صدر قرار گرفت معمولاً قهرمان لیگ می شد ، اما چند معجزه به یاد ماندنی نشان می دهد که هر اتفاقی که در روز آخر رخ دهد می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. آنچه باید در دو بازی همزمان در روز جمعه اتفاق بیفتد. به …

در فصل قبل ، تیمی که هفته گذشته در صدر قرار گرفت معمولاً قهرمان لیگ می شد ، اما چند معجزه به یاد ماندنی نشان می دهد که هر اتفاقی که در روز آخر رخ دهد می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. آنچه باید در دو بازی همزمان در روز جمعه اتفاق بیفتد.

به گزارش روزنامه ماه نیوز شرقی “پرسپولیس امیدوار است تا هفته گذشته لیگ قهرمانان با کشیدن لیگ به خطر نیفتد. سپاهانی ها امیدوارند که معجزه ای در چهار فصل لیگ اتفاق افتاده باشد.

Football 360 در این باره نوشت: قهرمانی افتتاحیه می تواند بر هیجان هفته گذشته لیگ برتر تأثیر بگذارد. در 20 فصل لیگ برتر ، در هشت فصل ، یک تیم قبل از هفته گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود و در این فصل ، برای دوازدهمین بار ، به هفته گذشته نقل مکان کرد. در فصل قبل ، تیمی که هفته گذشته در صدر قرار گرفت ، معمولاً قهرمان لیگ می شد ، اما چند معجزه به یاد ماندنی نشان می دهد که هر اتفاقی که در روز آخر رخ دهد می تواند سرنوشت لیگ را تغییر دهد. جمعه که باید در دو بازی همزمان اتفاق بیفتد.

همه چیز در آرامش است

در بیشتر فصلی که لیگ هفته گذشته رسیده است ، تیم پیشرو و اولین شانس قهرمانی موفق شده جام را به خانه ببرد. در لیگ سوم پاس برای شکست استقلال اهواز لازم بود تا برنده شود. شاگردان جلالی به راحتی با نتیجه 5 بر صفر حریف خود را شکست دادند و مقابل استقلال کالا نویی به جام رسیدند. لیگ پنجم ، استقلال کالا نوعی ، هفته گذشته به عنوان رهبر آغاز شد. آنها با پیروزی 4-1 مقابل شیراز برخ توانستند قهرمانی را در ورزشگاه آزادی جشن بگیرند. در لیگ ششم ، تحت مربیگری دینی ، سایپا در آخرین هفته مس کارمن قهرمان شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. سپان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ یازدهم به یک امتیاز از هفته گذشته برابر مس سرچشمه نیاز داشت و با تساوی بدون گل ، برای سومین فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد. لیگ سیزدهم هفته گذشته فولاد را در تبریز شکست داد و اجازه حرکت جام به شهر دیگر را نداد. هفته گذشته لیگ پانزدهم استقلال خوزستان موفق شد ذوبن گل محمدی را شکست داده و اولین قهرمانی خود را در لیگ کسب کند.

شاید مشابه ترین مثال این فصل لیگ هجدهم باشد. در آن فصل پرسپولیس و سپاه تا هفته گذشته برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کردند. هفته گذشته پرسپولیس می توانست با تساوی در مقابل پارس جنوبی به مقام قهرمانی دست یابد. سپاهاها نیز در همین بازی به مصاف استقلال خوزستان رفت و امیدوار بود پرسپولیس را شکست دهد. سپاهان موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد اما پرسپولیس با گل بودمیر پارس جنوبی را شکست داد و هتریک کرد تا قهرمانی را از آن خود کند.

معجزات به یاد ماندنی

در 19 فصل گذشته لیگ ، چهار فصل معجزه های بزرگ در هفته گذشته سرنوشت رهبر را تغییر داده است. این فصل چیزی است که سپاهانی امیدوار است برای آنها تکرار کند. جالب اینکه دو مورد از این چهار مورد در پرسپولیس و یک مورد در سپاهان رخ داده است.

در دور اول لیگ ، پرسپولیس هفته گذشته به عنوان تیم دوم شروع کرد و فقط زمانی شکست خورد که استقلال در آنجالی به ملوان باخت. همین اتفاق در کمال ناباوری روی داد و ملوانان استقلال را شکست دادند. پرسپولیس با گل اسدی فجرسپاسی را در تهران برد و جام را بالای سر برد.

در لیگ هفتم دوباره پرسپولیس با همان سناریو به جام رسید. این بار هفته گذشته ، بین پرسپولیس و سپان ، دو تیم در بالای جدول قرار گرفتند. هر شرایطی غیر از پیروزی پرسپولیس به پیروزی سپان رای می داد. پرسپولیس در دقیقه 96 سپاهان را با گل سپان حیدری شکست داد و دومین قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد.

یک فصل بعد ، استقلال آخر هفته آخر جام را از ذوب آهن به دست آورد. ذوبایس برای پیروزی نیاز به تساوی مقابل فولاد داشت اما چهار گل دریافت کرد. استقلال با گل جانواری پیام مشهد را برد و قهرمان لیگ شد.

سپان آخرین تیمی است که هفته گذشته مسیر جام را تغییر داد. در موارد قبلی ، سرنوشت عجیبی داشت. سپاهان هفته گذشته تیم سوم جدول بود و تراکتور و نفت ، دو تیم بالای جدول ، در یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند. برنده آن مسابقه قطعاً قهرمان لیگ می شود و تنها در صورت مساوی دو تیم به جام سپهان می رسد. بازی جنجالی تراکتورسازی و نفت با تساوی 3-3 به پایان رسید و سپاه با پیروزی مقابل سایپا جام مقابل اصفهان را از آن خود کرد. “

انتهای پیام


[ بازدید : 443 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبگاه جامع ویلاهای هوشمند جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبگاه جامع ویلاهای هوشمند جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]