مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی‌رفت/ شایعه اختلاف من و خلیل زاده صحت ندارد

چهارشنبه 3 دی 1399
20:51
Carroll

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نکته بارز در مورد ناصر حاجی این است که وی از کلمات تندی استفاده نکرده است. به گزارش اخبار ایران من ، احمد مددی علاوه بر مراسم ناصر حجازی اظهار داشت: ناصر حجازی و منصور پورحیدری داستان های تکراری باشگاه استقلال هستند و ما باید در این دو داستان شیوه ها …

مددی: حجازی زیر بار حرف زور نمی‌رفت/ شایعه اختلاف من و خلیل زاده صحت ندارد https://myirannews.ir/ورزشی/مددی-حجازی-زیر-بار-حرف-زور-نمی‌رفت-شای/ https://myirannews.ir/ورزشی/مددی-حجازی-زیر-بار-حرف-زور-نمی‌رفت-شای/#respond اخبار ایران من Mon, 21 Dec 2020 18:36:03 0000 ورزشی https://myirannews.ir/ورزشی/مددی-حجازی-زیر-بار-حرف-زور-نمی‌رفت-شای/ مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نکته بارز در مورد ناصر حاجی این است که وی از کلمات تندی استفاده نکرده است. به گزارش اخبار ایران من ، احمد مددی علاوه بر مراسم ناصر حجازی اظهار داشت: ناصر حجازی و منصور پورحیدری داستان های تکراری باشگاه استقلال هستند و ما باید در این دو داستان شیوه ها …

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نکته بارز در مورد ناصر حاجی این است که وی از کلمات تندی استفاده نکرده است.

به گزارش اخبار ایران من ، احمد مددی علاوه بر مراسم ناصر حجازی اظهار داشت: ناصر حجازی و منصور پورحیدری داستان های تکراری باشگاه استقلال هستند و ما باید در این دو داستان شیوه ها ، شیوه ها و روش های خود را تغییر دهیم. آنچه در مورد حجازی مشخص است این است که وی فرد خاصی بود و از زور استفاده نمی کرد. او صریح صحبت کرد و تأکید کرد که چه چیزی درست است. بنابراین ، باید ماهیت ناصر حجازی مورد بازنگری قرار گیرد و همه اندیشمندان شناخته شده و مستقل از یک الگوی حجازی استفاده کنند.

وی ادامه داد: من بازی او را به عنوان یک فیلم دیده ام و تصاویر را نشان می دهد ، و آنچه را که او در ذهن هواداران استقلال انجام می دهد. من هنوز تعجب می کنم که چگونه حجازی دو گل در آسیا به ثمر رساند و شاید آنچه سعودی ها در آسیا انجام دادند ، محمد الدعیا را به گلزن اول و حجازی دوم تبدیل کرد. به نظر من و همه کسانی که از آرمان او حمایت می کنند ، او اولین گلزن در ایران و آسیا است.

رئیس اجرایی استقلال در جلسه اخیر مسئولان استقلال گفت: جلسه خوبی بود و تصمیمات خوبی گرفته شد. صدور مجوز برای این باشگاه یک پروسه چند ماهه است و ما همه مدارک را ارائه داده ایم و امیدواریم طی چند روز آینده این مجوز به ما اعلام شود.

وی در مورد اظهارات رسمی منجر به انتصاب وی به عنوان مدیرعامل باشگاه گفت: ما طبق قوانین باشگاه رفتار خواهیم کرد و من کار خود را انجام خواهم داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره شایعات پیرامون اختلافات بین وی و خلیل زاده گفت: این دروغ است.

وی با اشاره به فرشید اسماعیلی گفت: فردا جلسه مشورتی آنها با حضور اعضای کمیته مشورتی باشگاه برگزار می شود و آنها حکم خود را می دهند و تصمیم قانونی اعلام می شود. فرشید اسماعیلی مانند پسرم باقی مانده است ، اما او عملکردها و روش های درستی را برای بررسی در هر خانواده نشان داده است.

مددی افزود: من فقط از هواداران می خواهم که صبور باشند و انشاالله ارزش های گروه تغییر کند. شما باید از مربی بخواهید در مورد مشخصات فنی بحث کند ، اما آنچه مشخص است این است که نتایجی که فکری تاکنون بدست آورده است منفی نبوده و طرفداران باید صبور باشند.

انتهای پیام

https://myirannews.ir/ورزشی/مددی-حجازی-زیر-بار-حرف-زور-نمی‌رفت-شای/feed/ 0


[ بازدید : 242 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبگاه جامع ویلاهای هوشمند جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبگاه جامع ویلاهای هوشمند جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]