طبیعت ایران زیر چرخ آفرود بازان

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
22:33
Carroll

خوشحالم که منابع طبیعی Shagh Ground تصویب شده است. برای اجرای اعلامیه در حضور بخشدار و رئیس محیط زیست آمل ، آنها تمام ورودی های زمین را کور کردند. از دیدن صحنه شوکه شدم. گفتم: چرا جاده را با لودر می بندید و آن را خراب می کنید؟ این مقام محیط زیست گفت: “نیروی ما …

طبیعت ایران زیر چرخ آفرود بازان https://moonnews.ir/طبیعت-ایران-زیر-چرخ-آفرود-بازان/ ماه نیوز Sat, 08 May 2021 08:04:07 0000 عمومی https://moonnews.ir/طبیعت-ایران-زیر-چرخ-آفرود-بازان/ خوشحالم که منابع طبیعی Shagh Ground تصویب شده است. برای اجرای اعلامیه در حضور بخشدار و رئیس محیط زیست آمل ، آنها تمام ورودی های زمین را کور کردند. از دیدن صحنه شوکه شدم. گفتم: چرا جاده را با لودر می بندید و آن را خراب می کنید؟ این مقام محیط زیست گفت: “نیروی ما …

خوشحالم که منابع طبیعی Shagh Ground تصویب شده است. برای اجرای اعلامیه در حضور بخشدار و رئیس محیط زیست آمل ، آنها تمام ورودی های زمین را کور کردند. از دیدن صحنه شوکه شدم. گفتم: چرا جاده را با لودر می بندید و آن را خراب می کنید؟ این مقام محیط زیست گفت: “نیروی ما به مردم و بازیگران متخلف نمی رسد.” هر کاری می کنیم نگهبان انجام می دهد. همه راه ها را بستند. حدود ساعت سه بعد از ظهر که ناگهان مرد لجباز با جیب مقابل همه مأموران در سر ، کمی بالاتر از دسترسی بسته پیدا شد. او عازم دشت شقگ شد و در جاده ای قدیمی در کوهستان ناپدید شد. رفتار او مانند یک اراذل و اوباش بود که گاهی مردم و پلیس را تهدید می کند که اگر کسی جسارت کند ، جلو بیایند! هر چقدر مأموران فریاد و سوت زدند ، جنایتکار بی احتیاط به راه خود ادامه داد. این بندگان خدا نمی توانند کاری بکنند زیرا راه را بسته اند و نمی توانند مقصر را تعقیب کنند.

شرم آور است که یک گروه برای فرار از نگاه پلیس ، طبیعت ایران را برای اتومبیل های گران قیمت خود فدای لذت خود می کنند. رفتار شایع آوران نسبت به شکارچیان خطرناک تر و مخرب است. آنها گیاهان را در اوایل بهار خرد می کنند ، حیوانات را در طول راه می کشند ، با کاشت خاک در اکوسیستم های بسیار حساس حاصلخیزی را کاهش می دهند و با رفتن به مناطق باستانی راه های جدیدی را در مناطق حساس باز می کنند. ورود اتومبیل ها به این مناطق آرامش حیات وحش را بر هم می زند و مشخص نیست که چه نقض های دیگری در جاده f روشن رخ می دهد.

کلاهبرداران جاده ای دو نوع اکوسیستم حساس را ترجیح می دهند. یکی کویر دور افتاده و دیگری قله های کوه که با موتور سیکلت به ارتفاعاتی مانند توچال و الوند می رسند.

ریشه شیوع این نوع گردشگری چشم انداز نافرجام فرهنگی است که طی سالهای گذشته سرگرمی جوانان را در شهرها محدود کرده و آنها را به سمت ویلاهای شمال و اخیراً به تقلب در جاده سوق داده است. فعالان کلاهبرداری در جاده ها به دو گروه تقسیم می شوند: گروه اول رانندگان حرفه ای و افراد باهوشی هستند که نیاز جوانان و ثروتمندان را برای انتقال به مناطقی دور از چشم پلیس و نیروی انتظامی و گرفتن مبالغ هنگفت از آنها درک می کنند. مشتریانشان ، به نظر می رسد بدون نیاز به ویزا و هزینه بالای سفرهای خارج از کشور آنها را به کشور دیگری می برد. گروه دوم فرزندان افراد مرفه هستند که از همه اقشار در این گروه یافت می شوند. شباهت بین این دو گروه عدم مسئولیت آنها در قبال زمین هایی است که به دلیل سو mis مدیریت سالها اموالشان غارت شده است. نتیجه این غارتگری است که خاک آن غبار آلود می شود ، آب آن هدر می رود و آنچه باقی می ماند یک طبیعت زخمی مجهز به زباله است.

افرودیت را نمی توان نادیده گرفت ، افرودیت باید تجویز شود. در این میان رانندگان محترمی هستند که بعضاً برای نجات کوهها و مهار آتش سوزی خدمات مناسبی ارائه می دهند. در اسرع وقت ، آژانس حفاظت از محیط زیست و سازمان جنگلها و مراتع ، با مکاتبه با پلیس مقیم ، باید جریمه های سنگینی را به رانندگان مسافر در مناطق غیر مجاز اعمال کنند. مجازات ها ممکن است توسط گزارش های مستند عمومی توسط افراد معتمد و مسئولان محیط زیست و منابع طبیعی اعمال شود. علاوه بر مجازاتهای فوری ، سازمانهای متولی موظفند خسارت وارده به طبیعت را جبران کنند تا مجرمان را محاکمه کنند.

استان لازم است در هر استان یک رشته برای بازی های f-road ایجاد شود تا بازیکنان-f-road با پرداخت هزینه در مناطق مجاز لذت ببرند و تمرین کنند. انتخاب مناطق مجاز باید براساس ارزیابی محیطی انجام شود تا سایت انتخاب شده به درستی انتخاب شود و کمترین آسیب به جانوران و گیاهان گیاهی وارد شود. امیدوارم مقامات مربوطه این مشکل را جدی بگیرند و قبل از اینکه مانند مشکل موتورسواران از کنترل خارج شود ، راه حلی پیدا کنند.

* استاد زیست شناسی ، دانشگاه تهران


[ بازدید : 84 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
به وبگاه جامع ویلاهای هوشمند جهان خوش آمدید.
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبگاه جامع ویلاهای هوشمند جهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]